.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فدراسيون: مجوز مجيدي قانوني است

سايت گل: در پي ارسال نامه از سوي باشگاه ملوان و شك و ترديدهاي شكل گرفته در مورد ITC فرهاد مجيدي، مسئول روابط بين‌الملل سازمان ليگ از صدور قانوني ITC اين بازيكن خبر داد.
 
محمدرضا کسرايي در مورد شائبه صدور غيرقانوني ITC فرهاد مجيدي گفت: باشگاه استقلال در تاريخ 22 دسامبر 2012 درخواست صدور ITC اين بازيکن را از فدراسيون قطر داشت که با توجه به اتمام قرارداد مجيدي با الغرافه باشگاه قطري در اين زمينه کاره‌اي نبوده و فدراسيون قطر بايد اين مجوز را صادر مي‌کرد. اما قطري‌ها مجوز را صادر نكردند و طبق قوانين فيفا بعد از 15 روز به‌طور اتوماتيك صادر شد.
 
وي ادامه داد: بر اساس قوانين قبلي فيفا اگر فدراسيون مبدا تا يك ماه ITC را صادر نمي‌كرد مجوز بازي به طور اتوماتيك صادر مي‌شد. اما قوانين نقل و انتقالات توسط فيفا تغيير کرده است و يکي از قوانيني که در آن تغييرات ايجاد شده همين تغيير يک ماه به 15 روز است. بنابراين طبق قانون جديد ITC فرهاد مجيدي به طور اتوماتيک در 12 ژانويه صادر شده است وهيچ منع قانوني در اين زمينه وجود ندارد.
 
كسرايي در پايان گفت: من با مسئول ITC فدراسيون قطر صحبت کردم و آنها ضمن عذرخواهي گفتند که نمي‌دانستند که قوانين فيفا تغيير کرده است و تصورشان اين بود که همان يک ماه را براي صدور مجوز بازي زمان دارند. در حاليکه طبق قوانين جديد فيفا براي صدور ITC فقط 15 روز زمان نياز است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.